In Rollegem(Kortrijk) pakte Simon de Belgische driekleur na een slimme doch gewaagd uitval in de voorlaatste ronde. Met zijn twee kregen ze een voorsprong van maximum 32sec voldoende om het peloton voor te blijven en met zijn tweeën voor de driekleur te spurten.
Simon kon wat afstand nemen en won overtuigend en pakte de juniorentitel.
Een opsteker voor Simon voor wie het seizoen tot nu toe niet altijd over een rozen pad liep!
Proficiat Simon!!!





